ΜΕΝΟΥ
Το καλάθι σας

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Για να κάνετε μια αγορά από το www.homexpert.gr δεν απαιτείται η εγγραφή στο Κατάστημα (με τη χρήση «ονόματος χρήστη» και «κωδικού πρόσβασης»). Κατά τη διαδικασία αγοράς θα ζητηθεί από το χρήστη να κάνει login (αν είναι ήδη εγγεγραμμένος) ή να δηλώσει τα στοιχεία στα οποία θα αποσταλούν τα προϊόντα. Αν ο χρήστης επιθυμεί, μπορεί, είτε να δηλώσει και ένα password και έτσι τα στοιχεία του θα αποθηκευτούν για μελλοντικές συναλλαγές, είτε να μη δηλώσει password, οπότε σε μελλοντικές συναλλαγές θα χρειαστεί να επαναλάβει εκ νέου την δήλωση των σχετικών στοιχείων. Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές. Οι παραγγελίες γίνονται εγγράφως μέσω διαδικτύου με τη συμπλήρωση και αποστολή της σχετικής φόρμας που υπάρχει στο κατάστημα. Για ειδικές περιπτώσεις η παραγγελία μπορεί να γίνει και μέσω τηλεφώνου ή email. Σε αυτές τις περιπτώσεις η επιβεβαίωση της παραγγελίας γίνεται μέσω email. Σε προϊόντα που πρέπει να παραχθούν, να γίνουν αλλαγές ή να παραγγελθούν σύμφωνα με τις επιλογές του πελάτη η παραγγελία ισχύει μόνο εφόσον ο πελάτης προχωρήσει σε προκαταβολή όλου ή μέρους της αξίας της παραγγελίας. Οι λοιπές ενημερώσεις για την κατάσταση της παραγγελίας εμφανίζονται στην οθόνη του χρήστη και αποστέλλονται με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο χρήστης. Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται και η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων που παραγγέλθηκαν. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του αγαθού ο χρήστης θα λαμβάνει σχετική ενημέρωση.

Πριν την αποστολή της παραγγελίας ο χρήστης, λαμβάνει γνώση και των εξής στοιχείων:

α. Ότι αντισυμβαλλόμενος του χρήστη είναι η εταιρεία ΑΦΟΙ Ν. ΚΟΚΚΑ ΟΕ.

β. Τα κύρια χαρακτηριστικά των αγαθών που παραγγέλλονται.

γ. Τη συνολική τιμή των αγαθών, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και κάθε άλλου τέλους καθώς και, όπου τυγχάνει εφαρμογής, όλες τις πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου και κάθε άλλη δαπάνη.

δ. Τις διευθετήσεις πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης της προθεσμίας εντός της οποίας η εταιρεία αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά.

ε. Ότι ο χρήστης δύναται να υποβάλει οποιοδήποτε παράπονο του με οποιοδήποτε τρόπο και ιδίως τηλεφωνικά στον αριθμό 2431055475 ή με email στη διεύθυνση info@homexpert.gr και ότι η εταιρεία, αφού εξετάσει το παράπονο θα επικοινωνήσει με τον χρήστη το συντομότερο δυνατό.

στ. Ότι με δεδομένο την χρήση του διαδικτύου ως μέσο επικοινωνίας εξ αποστάσεως αγοράς, δεν υφίσταται καμία χρέωση του χρήστη εκ μέρους της εταιρείας για τη χρήση του Καταστήματος,

ζ. Ότι ο χρήστης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος που αναφέρονται κατωτέρω.

η. Ότι η εταιρεία υπέχει ευθύνη για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα καθώς και ότι η Εταιρεία παρέχει περαιτέρω εμπορική εγγύηση και υπηρεσίες υποστήριξης του χρήστη μετά την πώληση, σύμφωνα με τους κατωτέρω αναφερόμενους όρους,

Έχετε τη δυνατότητα, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας να ακυρώσετε μία παραγγελία, ώστε αυτή να μην εκτελεστεί, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν έχει ήδη εκτελεστεί.

Ο χρήστης-πελάτης αν είναι φυσικό και όχι νομικό πρόσωπο δύναται, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των αγαθών στον χρήστη (ή την παράδοση σε μεταφορέα που επέλεξε ο χρήστης διαφορετικό από αυτόν που προσέφερε η εταιρεία), να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση που σύναψε με την εταιρεία (δηλαδή, για όλα τα αγαθά κάθε παραγγελίας). Η Εταιρεία στην περίπτωση θα επιστρέψει στον χρήστη όλα τα χρήματα που έλαβε από αυτόν (με πίστωση στον λογαριασμό της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας του εφ’ όσον την χρησιμοποίησε για τη συναλλαγή, άλλως με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό που ο χρήστης θα υποδείξει - σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων - συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στην τυχόν επιλογή του χρήστη να χρησιμοποιηθεί τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που η εταιρεία θα ενημερωθεί για την υπαναχώρηση του χρήστη μέσω email, Ωστόσο η εταιρεία μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά. Ο χρήστης οφείλει, στη περίπτωση αυτή, να επιστρέψει με μέσο της επιλογής του και με δικά του έξοδα και ευθύνη τα αγαθά στην εταιρεία, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε ότι υπαναχωρεί από τη σύμβαση. Από το δικαίωμα της υπαναχώρησης εξαιρούνται τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση π.χ Στρώματα και ανωστρώματα, τα προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία. Ο χρήστης φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών και αυτή η μείωση θα παρακρατηθεί από τα χρήματα που θα επιστρέψει η εταιρεία στον πελάτη. Με απλά λόγια, το αγαθό πρέπει να είναι σε κατάσταση τέτοια η οποία να επιτρέπει την επαναπώλησή του, επομένως μπορείτε να δοκιμάσετε το αγαθό, αλλά όχι να το χρησιμοποιήσετε. Το επιστρεφόμενο αγαθό θα πρέπει, επιπλέον, να είναι όπως ακριβώς πριν την πώληση του με το καρτελάκι όπου υπάρχει, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσης, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.). Ο χρήστης δύναται να επιστρέψει ο ίδιος το αγαθό στην έδρα της εταιρείας. Αγαθό το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι ισχύουσες διατάξεις του ν. 2251/1994 περί υπαναχώρησης. Τα δικαιώματα ακύρωσης, υπαναχώρησης ή αντικατάστασης δεν πρέπει να συγχέονται με την περίπτωση ελαττωματικών αγαθών,

καθώς αυτά καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους και υπεύθυνες για την αντικατάσταση τους είναι οι επίσημες αντιπροσωπείες των μαρκών.

Σε περίπτωση ευθύνης της Εταιρείας για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του αγαθού, ο χρήστης δικαιούται, κατ' επιλογήν του α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο αγοραστής επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η εταιρεία οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο. Τα παραπάνω δικαιώματα του χρήστη παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών.

Οι τυχόν προσφορές προϊόντων ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στο Κατάστημα και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος. Για το λόγο αυτό, στα πλαίσια της καλής πίστης εφόσον ο χρήστης διαπιστώσει ότι κάποιο αγαθό προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσει στην παραγγελία του, οφείλει να επικοινωνήσει με την εταιρεία με email στη διεύθυνση info@homexpert.gr. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μη προχωρήσει σε ολοκλήρωση της πώλησης στην περίπτωση που υπάρχει σφάλμα σαν αυτά που αναφερθήκανε.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ). https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show